Dag 3 .rondreis eiland Jkos met bus

5 september 2018

Hallo thuisfront

We zijn hier ondertussen al 2 dagen en we zijn enkel gaan zwemmen in de zee. We hebben een prachtig uitzicht vanuit onze kamer en kunnen de overkant van bodrum zien .die bezoeken we vrijdag eens met een oversteek per catamaran. Blijkbaar half uurtje varen . We zijn ondertussen al goed gekend bij het personeel die hier super vriendelijk zijn . We zorgen er wel voor dat het kamermeisje zich niet moet uitsloven in onze kamer ,waarmee ze superkontent is. 20 kamers onderhouden per dag 7 dagen op 7  , is voor hen geen lachertje , dus helpen we haar wat ermee 😀. We hebben ook al veel van het lekkere eten geproefd en vandaag eens onze eerste aperitief aangesproken, let s come monitor 🍀🥂.  Nu weer rustig en krabbenkleur op ônze kamer na te genieten van onze dag...morgrn vroeg op, want dan staat een rondreis met de bus op ons programma naar lokale dorpjes.. slaap wel en hou van elkaar. Lieve groetjes van ons twee. Is dit s plaatsen nog niet gelukt