Subset in zi a kos

10 september 2018 - Zia, Griekenland

Hallo iedereen ,

Gisteren hebben we ons tijdens de dag een beetje rustig gehouden .want we hadden een zalig avondprogramma geboekt. Om 16u30 pikte de bus ons op aan ons hotel. Na nog een paar stops aan  de andere hotels in de omgeving reden we dan vlot door naar het dorpje zia  in de bergen. Daar toegekomen hebben we eerst een plaatsje gereserveerd op het dakterras om er binnen een uurtje te gaan eten en de prachtige zonsondergang mee te maken.

Dan deden we eerst de rechtse kant van alle gezellige winkeltjes in het dorpje. Ik kocht er nog een mooie zon voor aan onze afsluiting van de tuin op te hangen. Ik probeer er op elke reis eentje mee te brengen en heb al een prachtige verzameling zonnen in de tuin hangen 😊😊☀️☀️☀️

Daarna keerden we terug naar het restaurantje waar je een prachtig uitzicht had over da vallei en de bergen en de zee. Rond 18u30 begon de zon aan haar fantastische ondergang waar we elk paar momenten van vastlegden,zalig genietend ook van onze maaltijd die superlekker was! Het werd roder en roder in de hemel en het waren echt genietbare fasen om er naar te kijken en vast te leggen. De temperaturen zijn hier nog zalig 30 a 32 graden ...

Nadat het avondrood verdween zijn we de linkse kant van het dorpje afgewandeld langs de overige pittoreske winkeltjes. Ook dat was weer genieten want met de verlichting kregen we een fantastische sfeer. Niet veel gekocht het waren vooral unieke souvenierwinkeltjes... om 22 uur werden we weer aan de bus verwacht en die bracht ons veilig terug naar het hotel .Zeker een aanrader om dit mee te maken . Nog een half uurtje gekaard samen op het terras en vlot in slaap gevallen ..tot morgen