reis griekenland vertrek eiland kos

3 september 2018 - Kos, Griekenland

hallo allemaal.

Had wat problemen om mijn reisblog te gebruiken maar gelukkig heb ik Mijn technicus mee.😁zaterdag 1 september waren we startklaar om te vertrekken naar Griekenland. Meer bepaald psalidi op het eiland kos . Om 9u20 kwam de vriendelijke chauffeur van Neckerman reizen ons gratis ophalen voor vervoer naar de luchthaven. Eerst nog een ommetje gemaakt naar Damme om nog twee vakantiegangers op te pikken en we kwamen zonder files rustig aan in Zaventem. We hadden al elektronisch ingeboekt dus dat scheelde al veel. Nu nog onze ticketten afdrukken en bagage inchecken. Dat laatste ging wat minder vlot doordat enkele pc s het niet deden in onze rij. Maar wij hadden tijd vlucht pas om 15u15 in te checken ... Eerst rustig gegeten want we hadden geboekt zonder maaltijd op het vliegtuig.  De vliegreis verliep goed enkel 1x gevraagd onze gordels weer om te doen voor turbulentie , maar dat viel best mee. Veilig geland en met de bus opgehaald om ons naar de terminal te brengen 🚐. Daar konden we op onze bagage wachten die er als vierde stuk al op kwam 😊😊. Dan naar buiten voor de bustransfer  naar ons Samira beach hotel. Daar werden we diervriendelijk ôontvangen en kregen zelf een vochtig doekje om ons wat op te frissen. En oma cowboy vergat even dat er een bril op haar neus stond 😂😂😂. We werden naar onze supermooie kamer gebracht met terrasje buiten. Zeezicht zouden we pas de volgende morgen zien want het was al pikdonker.  Nog iets kunnen gaan eten in het restaurant en ons bed in ...slaapwel 😴😴😴😴ik moet nog even uitdokteren hoe ik hier foto s kan posten dus nog even geduld hiervoor